turkaaaaaaan

Detta kommer nog vara ett utav det possitivaste inläggen som jag någonsin har skrivit i denna blogg. Idag 25 Maj är min sista riktiga skoldag med fler lektioner, imorgon har jag bara en och sen äre avfärd!!!!!!!! :D

Nu har jag insett att ingenting kan stoppa oss, och inte ens det där jävla askmolnet.. (peppar peppar ta i trä) Har fortfarande inte packat allt då pappa stoppat fel tvättdag så det blir inte att packa förrän idag. Måste även köpa lite solkrämer osv, eller man kanske helt och hållet skiter i det?

Sedan ska jag hinna träffa mina tösar Lollo och Sara också :) Fullspäckad dag då jag har skola först till fyra och sen ska allt detta hinna. MEEEEEEN, den som väntar på något gott............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0