10 Maj

Har inte orkat skriva något här på några dagar. Men helgen har varit jävligt nice den med. Var hos Rebecca på fredagen och sen blev det att dra ut en sväng på Allstar. På lördag var det jobb men väldigt lugnt eftersom dom flesta var nog på arcus mässan. Kvällen spenderades jag med mamma först på Kulturenshus för att se en teater, denna teater har fått mig att bli kär i Linus Wahlgren..

For sedan till Ida en sväng där några partypinglor höll till, tog väl själv något glas, for in till stan på fest i samma hus jag bor i, men dem andra drog på krogen men jag pallade inte Allstar två dagar irad. Så när dom andra skulle in på krogen så tog jag mina skor i handen och gick hem :') Det var en upplevelse i sig.

Igår promenerade jag med Linn och sedan drog vi + Blom till mat & prat och käkade lite granna. På kvällen vart det middag hos Linn och sen tänker jag inte uttala mig vad vi mer gjorde.

..Och måndag idag, har fått några bra besked och härmed slutat en till kurs vilket känns underbart. Jobbat med projektet idag också, och nu ska det fasiken bli klart i veckan..Eller ja, vi har inte så stort val egentligen. Nu, feting chillet har jag planerat (Y)

Jag och Linn, Januari 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0