1 Maj

Igår var det valborg för dem som missade det, troligvis gjorde ingen det. Jobbade till halv fem och därefter blev det stress med duscha och fix innan jag begav mig till Jennifer där det vankades grillparty. Där var det bra folk och väldigt bra stämning. Sedan kring elva tiden drog vi in mot stan för att besöka Allstar ännu en helg. Kvällen slutade med några härliga människor i min bastu med ett besök på tasty innan.

Idag kan ni ju gissa hur jag mått. Vaknade elva, gick och åt litegrann sen har jag sovit och halvglott på tv hela dagen. Dock kändes det underbart att inte behöva gå och jobba denna lördag. Har räknat ut att jag varit ledig tre helger sen i november från jobb, så egentligen har jag mest njutit i min underbara säng.

Jag och Blom hos Jennifer, Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0