zombie dag

Jag tror att meditationen vi i klassen var på idag gjorde mig fruktansvärt trött. Har nu sovit i två timmar och tror helt ärligt att jag skulle kunna somna för natten nu, så trött är jag.

Åt två gånger idag i skolan pga. staren inte har någon klimp i sin köttsoppa vilket då resulterade och konstaterade att Örnen är snäppet vassare på käk i skolan. Och på tal om Örnen, så ska vi nu få dit våran egna security vakt just för att det varit något slags hot eller liknanade förra veckan? Tur att man vet vad som händer i sin egna skola, not. Kan ju bara hoppas på att det är en riktigt goding som ska vandra runt på skolan, errrhm..

Nu ikväll blir det att packa inför Stockholm som sker i helgen med Jennifer. Gud så skönt det ska bli och fett kul. Eftersom jag jobbar imorgon kväll så är det nog bäst att jag packar det mest idag eftersom flyger går 06.00 från kallax och jag chansar på att jag måste kliva upp sådär 04.00. Kan ju iallfall glädja mig åt att det är frulle på flyget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0