Miracle


Igår kväll var jag förbi hos Sanna med mina vänner och bara myste. Tog med mig en liten inflyttningspresent som jag tror uppskattades. Blev en ytterst tidig kväll igår för att jag skulle upp och jobba idag. Men självklart har jag fått sömnproblem eller nå. Vaknade iallafall upp halv åtta med feber på köpet. Har ändå krigat och jobbat idag till två, senast hem och natta kudden några timmar.

....Fortfarade feber och förkyld, great weekend! (Y) Skulle egentligen på inflyttningsfest hos Sanna idag men som ni kanske förstår ska jag inte dit pga. min sjuka. Så jag önskar brudarna en galet bra kväll. Själv ska jag tycka synd om mig själv med en film och chips, kanske man får sälskap vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0