Jag har skrattat genom dagen


Promenaden var inte så hemsk som jag förutspått. Den var väldigt skön och mysigt att solen tittade fram bland alla dessa moln. Enligt vår lärare skulle vi inte prata med varandra eller så, utan bejaka allt runt omkring oss men jag och Blom kom på något roligare att göra dvs. att glida med skorna på isen. Det känns bra att man kan ta fram det där barnasinnet när det behövs, errhm..

Efter detta fick vi då sluta men tänkte ändå käka lunch i skolan innan jag skulle promenera hem. Men näe, bestämde mig för att stanna till klockan tre för att göra svenska provet. Så har suttit med Blom, Ida och Carro i soffan i över tre timmar, på något vis är det alltid vi som är kvar i skolan? jag förstår inte. Men på dessa timmar mina damer och herrar hann det hända väldigt mycket intressant, roligt också.

När det väl kom till provet så var energin på topp igen så provet i sig som inte typ var något prov, gick ändå helt ok pga. att vi fick ha våra anteckning (tack Sara). Blev dock kvar lite längre på skolan än planerat då vi hade djupa konversationer med Johan, vilken kille.

Nu resten av kvällen är jag dränkt i plugg, och ska verkligen göra bort äckel religionen nu, eller jag har väl mer eller mindre inget val eftersom den ska in imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0