ett litet uppehåll


Har haft ett litet uppehåll från bloggen då jag spenderat min helg i Stockholm med Jennifer och större delen av tiden med min bror också. Var längesen jag träffat han då han varit ute och rest så det var riktigt kul. Kortsagt så har helgen varit awesome som jag kan sammanfatta med några ord; ceasarsallad, shopping, alkohol, umgåtts, åkt tunnelbana och gått som en tok. Men jag gillaré!

Stockholm stad växer mer och mer på mig, och jag/vi har redan planerat in en ny resa till huvudstaden inom en snar framtid. Assåååm!

Igår var det sjukt tungt att kliva upp eftersom det inte blivit så många timmars sömn i helgen, men gick på mina två lektioner på morgonen innan jag begav mig till jobbet. Kände mig lite trött men blev pigg så fort jag kom dit så det kändes väldigt skönt. Efter det gick jag direkt till plannja och såg dom vinna, än en gång. Nu taggar vi upp inför nästa veckas match.

Nu ikväll blir det att ta en promenad med Erica, som var aldeles för länge sen & sen blir det att plugga. Är ledig egentligen imorgon men ändå måste man till skolan, det är hemskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0