dont you know


Då var första dagen på lovet slut, och äntligen jobbat klart. Har varit lugnt hela dagen förutom där kring lunch då jag fick jobba röven av mig, men det är ok. Fick sedan besök av Blom och Rebecca och dom fick inte gå förrän jag hade något att göra. he he.

Nu sitter jag och chillar i min underbara säng. Ska försöka orka mig till köket för att fixa mit lite middag, men mina ben känns som bly, dvs. jävligt tunga om ni nu skulle missat att bly är tungt.

Pratade precis med min bror som är i Thailand, närmare bestämt Chiang Mai just nu. Är sjukt avis för att han ska åka linbana genom djungeln och sånt imorgon, och själv sitter man i kalla jävla Luleå med 15 meters snö, men allt har väl en tjusning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0