Allstar och hockey


Ikväll hade jag somsagt tänkt att plugga det som jag ska ha gjort tills imorgon men Sara kom med en underbar ide att åka till Allstar och kolla på hockeyn och inta lite alkohol. Det var verkligen värt att åka dit istället. KUL att  en kille trodde Luleå gjorde mål när dom visade repris från ett mål och skrek så högt att alla på Allstar hörde, tror killen skämdes ganska mycket när han insåg att det bara var en repris av målet tidigare.

Har även hunnit vara och handlat med mamma inför imorgon, nu är jag peeeeeeeeepp! Men innan allt de roliga måste jag tyvärr sätta igång med engelskan, det tar emot så mycket! Nästa gång jag skriver är jag ett år äldre och förhoppningsvis lite klokare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0