A day to remember



Hatar att det aldrig kan vara okej väder här, speciellt när man har lov. På jullovet låg termometern kring -20 hela tiden. Nu när vi har sportlov så är det inte kallt, då är det istället stö storm så man inte pallar att gå ut, nästan iaf. Jag vill ju åka till lappträsk och åka skoter jööööö.

Jag har lovat mig själv och det ska fan vara så också, att nästa vinter är jag inte kvar i denna kyla. Ska befinna mig i ett varmt land, eller iallafall varmare än Sverige. Varför inte Thailand liksom (?)
Helt seriöst hade till och med Norge varit bättre.

Nu ska jag göra mig lite lunch innan jag ska bege mig ut på stan för att möta Sara och Lollo. Får se om man orkar ta sig till helex idag, det är ju somsagt lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0