9 Mars


Eftersom jag inte var i skolan igår så var denna dag min första dag efter lovet. Full fart direkt med en dag fylld av lektioner, men ändå skön på något sätt. Sista lektionen höll jag Linn och Vickan våran idrottslektion, och det gick bra. Skönt att jag själv slapp vara med eftersom jag bokstavligt hatar att spela innebandy, vilket våran lektion var mest baserat på. Fick även höra att vi ska vara ute och jogga nästa vecka på idrotten, jag vet vem som är sjuk då iaf.

Sen tänkte försöka göra denna blogg till en köp och sälj sajt. Näe, men jag fick då hem mina converse skor som jag visste var dom aldeles för stora. Så om någon är sugen på fejk converse (ser ut som vanliga) i storlek 38.5 så är det bara att hojta till.

Och ikväll ska jag se när Luleå Hockey kissar på Södertälje. Hade även tänkt dricka öl och VRÅÅÅLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0