8 Mars


Solsken och plusgrader, vad kan man mer begära? Bara detta håller i sig, då kan man ju fasiken ta fram sin vårjacka utan att frysa. Idag mår jag faktiskt mycket bättre, förutom några sömnlösa timmar under natten, men det har ju varit så den senaste veckan så. Börjar fundera om mina powernaps under dagen blir aningen långa och därför svårt att somna under natten? Nåja, onödigt att spekulera i.

Så förutom min jävla rethosta i halsen känner jag mig mycke piggare. Känner verkligen att jag vill ut i detta väder, men frågan är ju om det blir värre? Äh, lite solsken har fan ingen dött av.

Håller föresten på att skriva min engelska rapport om Shakespeare / Romeo och Julia. Har ju skrivit om roligare saker men jag har bara lite kvar sen är det DONE done and DONE! Nåja, nu blir det att koka ihop någon lunch, tror det blir omelett precis som igår, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0