68

Nu har jag verkligen gjort mig förtjänt av en pluggpaus just för att jag har gjort bort ganska mycket ikväll. För den som är intresserad kan jag meddela att jag skriver om hur vi ska utvecka Luleå skärgård till en levande turismdestination utifrån ett hållbart perspektiv, visst låter det som en fantastisk uppgift?

Har rent utsagt skitigt i att plugga till provet i filosofin imorgon, jag tar provet på känsla istället. Säger som hela LED3B säger; det löser sig. Och när vi är inne på våran coola klass så kan jag meddela att det bara är 68 dagar kvar till våran studentresa som komer bli assåååm.

19 kvinnor, 1 man intar Sunny Hill Hotel i Alanya, Turkiet den 27 maj väldigt tidigt en torsdagmorgon. All inclusive en vecka, tequila, specialdrinks, efes, sol, bad, studentbrillorna, alanyapipan, äckligtvidriga kebab mitt i natten, skrika på turkiska katter, HOTEL MOTEL HOTEL MOTEL, snurrr i skallen, tårta i ansiktet, fishbowl, nattpromenader utan skor. Denna stad är magisk!

.....Och nya minnen kommer att bildas, cant wait! <3













SNART ÄR VI TILLBAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0