100 dagars firande


Nu när klockan är över tolv så kan jag meddela för dem som inte vet att det är 100 dagar till studenten. Och ja, jag har skrivit detta inlägg lite tidigare bara för att jag har så lite och göra just nu. Känns helt jävla underbart men samtidigt väldigt skrämmande, men det är väl endel av utvecklingen.

Sen måste jag även säga att cougartown var så jävla rolig serie, Courtney Cox har lyckats även i denna serie. Nåja, på tal om bananer så kanske jag måste uppsöka vårdcentralen imorgon för att kolla vad som är i min hals om det inte blir bättre under natten. Har iallafall druckigt te som ett psyk idag/ikväll, så man tycker ju att det borde göras resultat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0