Sömntuta


Ledig idag vilket är helt underbart. Jag gick och la mig strax innan elva igår, somnade direkt, och har sovit till nu. Känner mig sjukt utvilad för en gångs skull.

Igår blev det ju en tripp till Piteå, vilket som jag sa, kändes totalt värdelöst nästan. Eller ja, fick ju mycke godis, popcorn och två tandborstar, och den enda har jag pimpat. Sedan var vi och strosade runt inne i stan och vänta på att balklänningsaffären skulle öppna för Jenko skulle söka en. Hon hittade även en som var jätte fin.

Jag har alltid varit emot balen och alltid tyckt att den har kännts som onödig men nu börjar man ju bli lite sugen när alla andra har den här balhysterin. Nåja, nu tar vi en sak i taget.

Igårkväll var jag på indoor walking med Jennifer och Sanna. Sen hoppade jag och Jenko ner i poolen och sen bastu, helt ok! Nu märker jag att jag inte har nå speciellt vettigt att säga, så jag slutar här!

Hejråååååååååååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0