Nothing is impossible

Nu är det ju snart helg, eller? Näe, men jag tycker alltid att måndagarna är sjukligt sega men efter det så springer dagarna iväg och så är det fredag igen. Idag på livskunskapen skulle jag prata inför klassen om mig själv i en kvart. Så mycke finns det inte att berätta om mig, att det tar en kvart men det gick bra ändå, jag var nog lite intressant iallafall.

Imorgon ska vi till piteå för att gå på någon mässa som alla treor ska på, sen ska vi ut och äventyra i Piteå stad. Tvivlar ju starkt på att jag orkar vara på mässan länge eftersom jag varken ska plugga vidare direkt till hösten och för det andra så brukar inte dessa slags "event" vara speciellt intressanta i mitt tycke.

Somsagt, jag lever i nuet eftersom jag får ont i magen när jag tänker vad jag vill göra sen. Nothing is impossible, i hope.

It´s my own cheeting heart that makes me cry

Bara hundra dagar till denna lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0