skatteåterbäring

Som jag har väntat på ett brev hur länge som helst, och idag trillade den in i brevlådan. Jag pratar om skatteåterbäringen. Jag hann till och med bli orolig att min hade sprungit bort då resten av familjen fick förra veckan. Men morgonen kunde inte börja bättre med ett besked att man får 8000 kr till sommarn.

Har varit och jobbat tre timmar idag och imorgon är sista dagen jag jobbar för denna vecka, cash is KING! Så nu ligger jag och väntar på att få tacos till middag innan det blir träning med Sara på Helex. Efter det lutar det mot roya, frågan är väl nykter eller onykter? Vi får se.


Kommentarer
Postat av: blommis

sötaste tjejen på jorden ♥

2010-04-09 @ 18:10:21
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0