Skärtorsdagen

...veeeeeeeems nationaldag är det idag Blom?

Imorse när jag gick till skolan så gick jag min vanliga väg, dvs förbi kyrkan osv till skolan så det brukar inte vara så mycke folk påväg mot skolan någonsin där. Men när jag kom till stadparken brukar man alltid se på storgatan att alla är påväg till skolan, men inte idag. Då var jag tamefan nästan ensammen. Jag började fundera vart alla höll hus, men tillsist fick jag detta sms;

"Du kan säga att bussarna är inställda så igen kommer någonstans. Faktiskt en sann historia" - Ida

Då började jag inse varför det inte var nå folk ute och genast började jag tänka att jag skulle bli ensam på lektionen. Men nästan hela klassen tog dig till skolan på annat sätt, skönt att jag inte behövde sitta där själv med våran lärare. hehe.

Ätit på Mat och prat och sedan gått på stan för ännu mer shopping, jag är hopplös. Har även napat så att jag pallar kvällen. In i dimman ba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0