sista rycket nu förfan..

Tillbaka till skolan efter ett mycket bra lov enligt mig. Fast varje gång jag kommer tillbaka till örnen så känns det som att ett lov aldrig existerat. Men det var roligt att träffa alla igen, som vanligt.

Halv tolv gick jag till jobbet och har jobbat till halv sju. Hann bara hem och byta om innan det var dags för en promenad med Erica. Så nu har jag duschat och nu ligger jag i soffan och chillar. Måste ta tag i att skriva en inlämmningsuppgift som skulle in efter höstlovet typ (?) Bra jobbat Elli!

Måste bara påpeka att jag tycker verkligen det kan bli 29 Maj, 11 Juni & 28 Juni helst nyss, jag är så peppad! :') Idag är en bra dag, solen skiner och då är jag på fett bra humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0