P&L

Började skoldagen med att släpa min brors dator till skolan för att skriva nationella. Efter en och en halv timma kände jag mig klar vilket hälften av min klass också gjorde. Har efter det traskat runt med Erica på stan, hittade mig lite smycken och sen en ny bikini också :') For sedan förbi hos Linn en sväng där Petter och Tom också var, vi satt och käka go mat (som vanligt hos henne) och flamsa på. Har också fått ett helt eget utrryck, kallas Elli syndromet för er som är nyfikna, tack petter!

Och nu till det kanske viktigaste och roligaste med dagen.......*trumvirveeeeeel* PEACE & LOVE biljetten är nu i min ägo, finner inge ord för en sån lycka och extas jag är i nu. Har sedan varit och kirrat Lovisa´s present till imorgon med Sara.

Ikväll blire hänggäng, ska dock upp och jobba imorgon så det blir inte att leva loppan hela kvällen...... eller?
Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: johanna

typ världens finaste bild :)

2010-04-23 @ 18:49:06
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0