orkar man(?)

Jag hade en väldigt väldigt bra kväll igår. Förklinkade hos Johanna på Bergnäset, var jätte trevligt. Tog taxi in till stan och cleo. Brukar bli less på det stället väldigt fort, men inte igår. Det var nog för att det var så jävla härligt folk där igår. Har märkt att det inte spelar någon roll vart man är, det är vem som är där som gör hela festen. Jag och min bror hade picknick på golvet med maxmat kring tre inatt, great! (Y)

Och på köpet för att man går i vårjacka ute på natten så resulterade det i en förkyld Elli idag, men det kan jag fan ta. Frågan är ju om man orkar idag, men det känns som att man knappt har något val.

GRATTIS SANNA OCH JOHANNA PÅ ERAN FÖDELSEDAG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0