Onsdag

Igår kväll for jag och fikade på roasters med Linn, Blom, Jennifer & Erica. Senare drog vi ut och cruisa en sväng innan vi for hem till Jennifer för att flotta varsin chipspåse/godispåse. Vet inte riktigt när jag kom hem, men la mig i sängen kring två iaf, gode trött.

Imorse snoozade jag i en timma innan jag tog mig upp. Åt lite frukost innan jag gick till jobbet klockan 12. Det var mer folk idag än igår, så mer och göra vilket är skönare för då går tiden också lite fortare. Kom hem kring halv sju och då åt jag en kycklingmacka från jobbet innan det blev en promenad runda med Linn.

Nu ligger jag i soffan helt slut och ny duschad, blir nog inga många knop ikväll inte. Men somsagt, man vet aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0