MVG

Var och såg Plannja igår när dom tog hem vinsten mor Norrköping, så nu står det 1-1 i matcher och imorgon är det en ny hemmamatch, KROSSAAAA!

Idag har jag varit i skolan fram till tolv, har kompletterat mitt Webbdesign betyg också nu några gånger dom senaste veckorna och idag fick jag detta mail av min lärare:

"Hej!
Nu är du klar och jag skriver in kursbetyget MVG för dig. Jag bifogar sammanställningen så du får se hur den slutgiltiga ser ut.
MVH Margareta"

Underbart!


Sedan har jag jobbat från de tills nu. Kände att det kunde vara bra med lite mer cash mot studentveckan osv, pengarna lär nog springa iväg ganska snabbt kan jag tänka mig. Har även kirrat och klarrt från jobbet att jag är ledig v.26 nu, under P&L. ÅHHHHH, det bara spritter i fingrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0