ledig dag

Idag har jag varit ledig förutom att jag gjort ett religionsprov som jag missade med flit innan påsklovet. Däckade i sängen halv elva igår kväll, gudomligt skönt. Mindre skönt var det att vakna imorse halv tio när jag insåg att jag hade glömt tvätta bort sminket.

Solen sken imorse och var kring 12 grader i solen så jag Linn och Sanna tog oss ett varv runt sjön, väldigt upppiggande. Har somsagt tagit det väldigt lungt och gjort mig go lunch innan jag begav mig till Nexx för att betala Alanya resan, så nu tycker jag att vi kanske åka helst nyss. Begav mig sedan till skolan där jag mötte upp Blom. Gjorde de där provet då somsagt och nu chillar jag.

Senare ska vi och sola solarium och bli bruna och fina, eeeeerhm ja försöka iallafall. Ska nog dra en sväng förbi helex också eftersom Erica inte kunde gå på affron ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0