HAMMARBY!

Riktig skön dag på jobbet igår, det var folk hela tiden men aldrig så man var tvungen att springa arslet av mig. Vi blev till och med klar tidigare vilket gjorde mig lättad för då kunde jag chilla några minuter iallafall innan partyt hos födelsedagsbarnet Lovisa :')

Kvällen kan sammanfattas med ölspelet, go mat, skratt, inlåst på toaletten, underbara människor och ett jävla bra humör på alla, kanske lite för mycke på vissa! ;) Men, det aboslut bästa som hände, inte för att skryta eller så men jag har pussats med Joel Kinnaman, det var ett perfekt avslut på min kväll. Landade väl i sängen kring halv fyra.

TITTA! Vi upptäckte Hammarby´s hejjarklacks låt igår. IMMA BE - HAMMARBY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0