Freeeaky wednesday

Nu är det onsdag, vilket betyder att det snart är helg men jag har 145765 st uppgifter att göra innan fredag, okej det är väl snarare 5 stycken + ett prov, men ändå. Tror dock att alla mina veckor fram till våran resa kommer se ut så här mer eller mindre men jag ska kämpa, försöka iallafall. Har också bestämt att jag inte ska bry mig om detta askmoln och allt som har med de där att göra förrän det närmar sig resan, jag blir bara deprimerad av det. punkt!

Längtar till på fredag då vi äntligen ska beställa Peace and Love biljetterna. Jag är så grymt taggad för det så jag skulle nog kunna spricka. Tänk er; en härlig dag med sol och en öl i den ena handen och en cigg i den andra och samtidigt lyssna på Melissa Horn live, då kommer jag känna att jag lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0