En kväll med blomman (Y)

Idag när typ hela Luleå skulle ut på Cleo trotsar jag och Blom alkoholen och har hållit oss nyktra. Har dock hunnit med ett besök på donken för en Mc Flurry Lion deluxe som förövrigt var fett värd alla pengar den kostade (19 kr).

Har hunnit förbi två förfester också. Första stoppet var i lägenheten i de rosa huset med några söta pinglor som krigade på sin 4de dag irad nu. Senare drog vi vidare till Linn där hon och två styckna alkoholpåverkade killar var. Kvällen bjöd på en massa roligheter och jag känner mig glad att jag är nykter och kommer vara fit for fight imorgon medans hela stan kommer ligga döda :') Då kanske man är själv på helex, skulle inte va fel (Y)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0