35 dagar!!

Nu är det bara 35 dagar dvs, 5 veckor kvar innan jag + 19 andra från min klass sitter på Kallax eller Luleå Airport och tar oss varsin cider och väntar på vårat flyg som tar oss till Turkiet. Det är alltså fem veckor kvar av min skolgång, vilket just nu känns helt jävla underbart för nu är jag så skolless som man kan bli, typ.

Håller nu på att skriva ett jätte roligt tal till nationella i svenskan imorgon. Det handlar då om att hitta sin livskärlek om det är nu möjligt, och hur man vet det. Kan ju bli intressant för mina åhörare att höra på det, kan man ju tycka.

Nu följer ett raseri regn med bilder från alanya, eller så många jag orkar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0