födelsedagshelgen i ord + bilder

Torsdagen vart som sagt mysig. Några av mina vänner kom förbi och fikade tårta och lite annat smått och gott. Fick present av Sebbe, Carro och Elin också, och det tackar jag för :) Det kändes lite konstigt att fylla 18, då jag liksom nu tar hand om mig själv. hahaa, nåja, Nu när det har gått några dagar så har det vält smält in :) 

               

Fredagen spenderades i skolan och det var kul igen att träffa alla i skolan, även fast jag bara inte sett dom på tre dagar. Hur ska det gå på sommarlovet?! hehe, skämt och sido. Och som alla andra fredagar så slutar jag halv fem. Fick min födelsedags middag då och farmor var även i Luleå på en snabbvisit. Så go middag blev det, och hade tänkt att bara ta det lugnt på kvällen men Linn ringde och erbjöd gratis inträde till Cleo så jag bestämde miig för att följa. Kan då inte påstå att kvällen blev gratis fast vi ine betalade inträde. Men en riktigt lyckad kväll med brudarna. 

           
                        Bjuder på denna bild, även fast jag inte gillar den.

Lördag var det fest hos mig, aningen trött från dagen innan undrade jag hur jag skulle orka, men efter första cidern så var man igång igen. Tycker att kvällen vart okej, eller ltie bättre än okej. Men det som var så roligt att jag hade nästan alla mina nära och kära på samma plats, samma kväll så det kändes bra. Blev en ganska tidig kväll om man bortser att jag städade i x antal minuter.. Nåja, nu är det söndag och ikväll blir det att se film och bara ta det lungt.

             

            
                        Med den sista bilden tackar jag alla för presenter! <3
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0