Sista dagen på lovet..


Ja, nu börjar skolan igen då. Efter 3 veckors ledighet ska man tillbaka och plågas i 8-9 veckor till innan nästa lov är. När jag kollar tillbaka under dessa tre veckor och funderar på vad jag har gjort märker jag att jag mest har tagit det lugnt. Men, det är ju det loven är till för, att vila upp sig inför skolan igen.. En av det roligaste sakerna som hänt är väl att jag fick träffa min bror igen och att han bjöd mig ner till Skövde senare i vår, det ska bli spännande då när man är 18 och allt :)
Att ändå bara ta det lugnt har varit skönt, har blivit en så kallad soffpotatis, i like it!

Men skolan är ju inte bara pest och pina, jag får ju träffa underbara klasskamrater igen som jag inte träffat på hela lovet. Det ska bli jätte roligt att prata med alla igen, efter imorgon så kommer det kännas som om vi varit i skolan en evighet fast det bara är några få ynka timmar. Antar att det blir att prata om Stockholms resan ganska mycket också eftersom vi far om 2 veckor vilket ska bli hur roligt som helst. Shopping och Chris Brown :)

63 dagar är det bara kvar tills jag blir 18. Har haft nedräkning på datorn sen 187 dagar vilket har gått sjukt snabbt,  nu är jag ju inne på sista refrängen, hehe. Och idag tog jag tag i att anmäla mig till körskolan så att lappen kommer så snart som möjligt, det hade inte varit fel! :)

 
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0