Helg,


Jag tycker helgen kommer lika fort som den är borta. Kanske för att jag slutar halv fem varje fredag och då känsn helgen kort. I och för sig så har vi aldrig gått till halv fem någongång utan alltid slutat innan fyra, men inte längre, nej nej nu har vi fått en ny lärare som inte mer än gärna är i skolan till halv fem på fredagar..

Igårkväll blev det att gå på plannja med Conny. Jag kände inom mig att dom skulle få pisk ganska hårt, men icket. Dom tog hem segern tillslut och det var väldigt skönt. For sedan förbi Sebbe och Carro för att se det sista av Let´s Dance. Kvällen blev dock inte långvarig då jag och Conny däckade i soffan innan tolvslaget. Hur ska jag orka ikväll? =)

Somsagt, ikväll blir det fest hos Linn. Jag känner mig sjukt taggad och det kommer nog bli riktigt bra. Kanske att det blir lite macarena, holy dolly song när vi turkiet-gänget är samlad? Bara dem som är där lär ju få se hur kvällen uratar sig. Nu blire fix och trix innan jag ska bege mig på en middag at Connys där det bjuds på fläskfilé och potatisgratäng, mums! :)

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0