Mördarveckan avklarad!

Check!
Två inlämmningar, förberedelse för en redovisnin, två prov och startat upp ett "mini" projekt. Så man kan ju tro att min vecka har enbart handlat om pluggning, men nej nej. Jag har låtit pluggandet vänta till sent in på natten och haft roligt med vänner på kvällarna :) Finns så mycket att roligt att göra än att sitta hemma med skolböckerna. Är ändå sjukt nöjd över mina resultat på allt, har dock inte fått reda på proven men båda känns helt ok. Och med råga på allt så hade vi orientering igår, sjukt nöjd över min tid också, 48 minuter, 15 kontroller på en halv mil. Något att sätta in i världshistorieboken nästan.

Nu ikväll blir det att fara och se Plannja (spöa) 08 Sthlm med Sara. Därefter blir det en tripp till byn och umgås med alla möjliga där, jag satsar på en trevligkväll :) Lollo ska även få en rad i detta inlägg eftersom hon åker till Turkiet ikväll och ska må underbart där, det känns lite sådär halv fusk faktiskt. Men iofs var jag där för 1.5 månad sen, men det känns som en evighet. Ha det bra hjärtat!


                                                           Saras hunk till höger ;)
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0