Utmanad

Nu har jag blivit utmanad på flera olika håll att göra en utmaning. Får väl ta mig i kragen och göra det helt enkelt så att alla blir helt nöjda.

Reglerna är följande:
- Berätta kortfattat 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana sedan 5 personer genom att skriva dem längst ner i inlägget.

1. Jag hatar fötter, speciellt andras.
2. När jag skrattar så får jag ofta ett "krax" ljud, vilka alla tycker är jätte kul
3. Varje söndag på senare tid har jag tillbringat mig framför tvn med Bingolotto
4.  Jag har en hemsk utväxt som jag haft väldigt länge men inte orkat göra något åt det.
5. Tycker att The Hills är ett totalt värdelöst program! (Sorry Sandra) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0