Lussebullebak


1 Advent idag och det har resulterat än så länge med bakning närmare bestämt lussebullar. Är egentligen inte så stort fan av dem, men närm an själv har gjort dom går dom att äta. Dom blev klara för ett tag sen, men var tvungen att smaka en direkt för att godkänna.

Nu är det riktigt mysigt väder ute, perfekt snö fast ändå kanske lite för mycket. Har varit ute på en promenad också men jag tror faktiskt jag skippar julskyltningen idag faktiskt. Det är så att jag har fastnat vid tv och Stjärnor på is eftersom jag missade det igår. Markus är kvar till finalen och jag hoppas att han vinner, han är ju trots allt norrlänning.


                            Mina lussebullar ser ganska goda ut, inte sant?
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0