Dumlekaka


Nu har jag varit riktig duktig och gjort dumlekakor som jag sitter och mumsar på nu. Inga kalorier alls, nej nej. hehe Men sen när har jag brytt mig vad jag äter? Ikväll ska jag fara till Conny och tjocka och se film, så som en söndag ska se ut.

Nu strax far min bror och jobbar i Skövde, är borta en månad. Sen kommer han hem en vecka för att sedan fara till Sälen och vara där ex. antal månader. Det kommer kännas skumt att han inte är hemma nå mer, men det är väl endel av utveckligen?

                  

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack gumman! hoppas allt är bra med dig, det var så längesen man såg dig :/ saknar dig med!!

2008-11-06 @ 01:08:11
Postat av: josefine

yoo snygging, du är utmanad;)

2008-11-07 @ 23:59:03
URL: http://josefineliljenfeldt.blogspot.com
Postat av: hannaf

du har blivit utmanad av mig ;)

2008-11-10 @ 18:05:54
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0