December snart?!


Vart tog hela sommaren vägen, och hösten? Nu är de riktigt med vinter här, snö upp till öronen, minus grader och December snart. Tiden går ju så fort att man inte ens hinner stanna upp och tänka. Men samtidigt är det väldigt skönt. Storgatan i Luleå är så fin med alla lampor och sånt som lyser och julkänslan kommer och smyger sig på. Men för varje dag som går så närmar sig min 18års dag med stormsteg, vilket jag längtar till enormt.

Idag har jag julpyntat lägenheten litegrann. Vi har betydligt mindre pynt nu än när vi bodde i hus, men det blir nog så att man blir lite bekvämare i det. Men för mig spelar det inte så stor roll, för det finns så mycket annat som kommer göra mitt jullov till något bra. Sen blir nog inte min julafton allt för tråkig heller eftersom att min bror kommer hem och firar med oss, stort tack! :)

Nu tänkte jag mest visa bilder från sommaren eftersom jag är ofta väldigt nostalgisk och ska kolla på gamla bilder. Nu har vi ungefär 6 tuffa månader framför oss innan vi får se marken. Eller kommer snön att försvinna? Det återstår att se.

     

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0