Vilket härligt lov, och det är inte slut än.


Ojoj, kortfattat vad jag sysslat med dom två senaste dagarna, ska försöka vara kortfattad. I torsdags for jag till byn och där lirade vi basket, var planer på fotboll först men alla planer var upptagna.. For sedan med till conny och kolla tv innan jag somna (vilket jag alltid gör vid typ elva 8-) ). Sen igår var jag till stugan för vi skulle fixa lite saker som tex en ny soffa osv. Skönt det var att vara där, det var som ett tag sen :) På kvällen blev det byn igen fast denna gång blev det fotbollspel på Sunids. Riktigt kul och det spelades i några timmar.
Idag; Skulle cykla till kvantum imorse och när ja kommer ut så står Conny där med hans bil och tänkte precis ringa till mig, och vice versa. haha, så det kan gå. Käkat lunch från dagobert på balkongen hans och bara chillat i goo vädret :) Ikväll kommer några hit, och vem vet det kanske blir piteå för våran del också? Jag känner mig faktiskt sugen på det :)

Nu saknar jag också lite kvalitets tid med min andra vänner som har varit borta hela lovet, misss yoou :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0