shu bi du pi du pi ye ye :)


Som säkert flera andra gick inte nationella riktigt som planerat. Rena mottsatsen egentligen, trodde inte alls att det skulle vara så svårt som det var. För er som inte har gjort det, och ska göra det, plugga som fan. Fast jag vet inte om det hjälper? Har inte provat det iaf. hehee Sen har jag och Tom varit och lekt med dagisbarnen i Sunderbyn, det var också en upplevelse men riktigt kul. Man börjar liksom sakna tiden då man själv gick där, innan allt med skolan kom in i bilden. Jag vill inte växa upp, jag vill vara 15 år och stanna där, då allt man gör är busigt och har inga direkta förväntningar på något. Hm, sen har jag legat i min säng till middagen och nött OC. Nu har jag varit i byn och lirat lite poker, spelar bara för att det är kul. Hade nog varit roligare att vinna men det har aldrig hänt så :)
En dag kvar i skolan sen prao och utomlands, ge mig!! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

uppdatera nån gång!! :P

2008-05-11 @ 22:25:56
URL: http://linnealundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0