Helgens bravader + praktik


Inte för att helgen hade några större bravader. Fredagen var jag med Sara, det var strålande sol på dagen så vi gick ner till södra och köpte glass och skulle mysa i solen men dirr efter vi köpt glass for solen i moln och börja blåsa, grrrrreat! På kvällen for jag till Lundström och fika bulla osv :) Sen bestämde vi oss för att cykla till Sunderbyn och hälsa på folk men det slutade sen kvällen hos Sara med té och skvaller, väldigt skönt! Lördag for jag till farmor och stugan, skulle fixa lite saker osv. Tog bussen hem på lördagkväll och då hände det inte allt för mycket ;b Söndag var en pluggdag och knappt värd att nämnas, joo föresten fick till Tom en sväng i spöregnet och sen mötte jag upp Conny och prata lite oså =) Idag har det varit min första praktik dag på mammasjobb, förvånandsvärt kul. Får se vad kvällen har för trevligheter, goood day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0