Dan före dan :D


Somsagt, åker ju till Turkiet imorgon :) Denna vecka har gått så sjukt fort och blir nästan rädd att min underbara vecka i Turkiet kommer springa iväg, väldigt orolig! Nåja, har varit och växlat mina pengar, inte för att det var så mycket men somsagt det löser sig, jag har ju börsen med mig, fett nice!

Varit på praktien idag, vilket var jobbigare än igår för att jag inte sovit nå bra alls och med råga på allt så somna jag med fönstret öppet, sminket kvar så nu har mitt huvud skallebang och snorig. (inte pga sminket) Meeeen, det kan inte stoppa mig. Igår var jag ute och cykla och satte mig på mitt favorit ställe och myste, sen for jag till Conny och såg filmen Deal. Har hört Carro pratat om den så mycket, så det kändes som ett måste. Bra var den, men man måste gilla poker om man ska tycka om den :D Nu ska jag köpa lite gottesaker på ICA. Hinner nog med ett inlägg imorgon innan jag smiter landet :)


Tre favorit låtar som aldrig blir dåliga. Dom följer lätt med till Turkiet.
Chris Brown - Forever
Leona Lewis - Better in Time
Creedance - Have you ever seen the rain?

Kommentarer
Postat av: hannaF

fan vad härligt med utlandet! ha det så kul! :D

2008-05-13 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0