Äntligen :)

Idag har jag haft ett konstant leende på läpparna vilket inte är konstigt när vädret är som det ska vara :) Var ute med mamma och kollade motorcyklarna imorse och sen så satte vi oss på storgatan och myste med varsin pigelin. Detta är livet. Sen har jag varit på en cykeltur i ballerina skor, första gången dom används iår, om man bortser när jag strutta runt i dom i snöstormen på påsklovet, klipsk brud! Hoppas att man fått lite färg också, gillar inte att vara blek..

..sååå valborg igår var ju inte någon besvikelse, tvärtom. Helt klart den bästa valborg för min del trorja, grillning hos Carro samt, fest kortspel och trevligt folk :b Något att minnas. Det kommer komma upp nå bilder sen, jag tog dock inga egna så det blir snottade bilder av Carro och Elin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0