7 Maj 2008

Imorse var det inte kul att vakna upp, hade ont överallt och mitt huvud var inte på topp, snarare tvärtom. Men pallra mig ändå till skolan pga mitt nationellaprov i matte b imorgon, kände jag mig illa tvungen att gå på lektionen idag. Nu är jag iallafall hemma och har bjudit mig själv på lunch från Dagobert! :) Alltid lika uppskattat! Fast hade egentligen kunnat stanna i skolan för nu är det lite bättre, men inte klagar jag att vara hemma. Ska nog ta e uppfriskande cykeltur här i stan så min huvudvärk  förhoppningsvis försvinner innan jag ska ta tag i plugget. Wish me luck!

Idag, 7 Maj far min bror till Turkiet, suttit och kollat vädret nyss och det ska bli bra väder men jag hoppas att det blir ännu bättre på en vecka ;) Åhh, vad jag längtar! Så om en vecka denna tid har jag nog många fjärilar i magen och nervös för flygningen, som jag nämt i tidigare inlägg att jag är nojjig att vi ska krascha. Btw, det var ingen som var särsilt intresserad att ta över min blogg. Jag trodde fel! hehehe :D

5..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0