Torsdagen, segis.


Berättar om gårdagen senare ikväll eller imorgon för har ingen ork att berätta i detalj vad dom skedde igår, nog för att det var mycket! :) Måste säga att Luluus vurpa är årets iaf, ni skulle skådat det kan jag lova.

Nå nu till denna dag, sov ovanligt länge, till elva. Mamma ringde då och frågade om jag var knäpp i skallen eftersom jag hade gått hem i ballerina skor i stormen. haha, hur det kan gå :) ja, sen har jag chillat i sängen till två. Tog mig en välbehövd promenad på isen osånt där, mycket bra! Camilla och jag pratade igår om mitt såkallande beroende, men efter det insåg jag att jag ska nog sluta! Om det är någon som kunde säga det så jag skulle börja tänka så är det du Camilla, creds to you! :) Kvällen är oviss iaf, det låter lockande ;) Lev och må


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0