Summan av kardemumman


Dagen har varit aboslut helt galet bra! :) Har haft ett ständigt leende på läpparna hela dagen. Måste tacka till alla som har grattat mig på sms, vi verkligheten, bloggar osv. Ni är guld värda! :) Tror bestämt på att jag kommer skina mer nu än vad jag gjort dom senaste månaderna även fast jag inte varit som en burk sill tidigare men jag känner mig sjukt lycklig :b Och på lördag blir det grejer, satan så kul jag kommer ha! Party all the time ;)

Nåja, hade fika för Sara, Emelie Luluu Conny och Tom ikväll :) Tårtorna vart nästan uppätna men jag ska göra en ny tills på lördag :) var mysigt och allt var toppen. Sara, ditt kort var urgulligt även felstavningen ;) hahaa. Nu är min dag över och den vart fan oslagbar. Tror det kommer dröja innan dagen kommer bli såhär. Lycklig brud skriver!! :D

Kommentarer
Postat av: Världens bästa sara

DUDE, det var emelies stavfel inte mitt;>

2008-03-12 @ 22:47:01
URL: http://mgrgwp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0