Söndag = plugg


Lite dålig update jag vet. Har varit ute och övningskört och jag körde faktiskt lite på E4, fast sen när jag skulle svänga av i porsön fick jag motorstopp fyra gånger på raken, endast för att bilarna bakom mig stod och härja bakom, klart man blir nervös då. Nåja, men jag klarade det bra utan att kvadda bilen.

Igår hade jag match, vi spelade som vi alltid gör. Segt som fan i början, kommer igång lite senare men inget mer än så. Kämpa glöden finns inte hos någon vilket gör att jag är less på basket och har ingen lust med det nåmer. Sen köpte jag också en klänning som jag tycker är svin snygg :) Finns ju andra som inte tycker det men screw them. For till Carro på kvällen för det var fest dock höll jag mig i skinnet för jag ska vänta tills nästa helg när jag fyller år :) Det blir kaaaaaaaanon hoppas jag. For sedan hem ganska tidigt men träffa massa folk osådära så. Sen ringde en full Jesper till mig och var väldigt social, något kul var det :) Nåväl, har varit ute i stormen nu och ska snart ta tag i mitt projekt arbete lite mer seriösare än vad jag gjort tidigare. Ciao bella


DU är tamefan otrolig! Hur fan kan du få mig och gråta varje gång??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0