Poker night


Dagen började sämst, mitt humör som var så bra sjönk väldigt fort. Att vakna med en sprängande huvudvärk och värk i magen av guds nåde är inte att rekomendera alls. Så låg på soffan i vardagsrummet och poppade skivor i en timma me ndet ville inte gå över. Gick mot förmodan till skolan iallafall och hade nk. Dock orkade jag inge mer efter det så jag och Johanna satte oss ute i det "vackra" vädret och blossa. höhö, nämen det var skönt! Satt sedan med fia på teatern för att invänta hennes lektion och nu har jag bara degat i soffan.

På en timma drygt ska jag till byn och det blir att spela poker :) Jag är taggad fast jag vet ju hur det slutar. Ska bättra mig på att fota också, men eftersom min dator krashat och jag sitter på min brors så orkar jag helt enkelt inte. han som förövrigt kommer hem idag :) yeeeee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0