Order ifrån staterna


Ja då är det bara att börja blogga här altså. Fått order från självaste Sara som är i Usa att jag måste, och är man så eftertraktad så äre bara att göra som hon säger ;) haha Nämen, i lördags var det ju lite kalas här, det var jätte trevligt hela kvällen förutom där i slutet när jag vart less :) men men, var endel att städa på söndagsnatten men det gick ann. Hade ju Emelie och Lh som mina hjälpredor så det löste sig till det bättre. Söndag var en deg dag utan dess like, gode skönt! :)

Idag har det varit full rulle på skolan eftersom projektet ska in på torsdag och vi har inte börjat med lay outen ännu. Den kommer. Nu är det marknad i Luleå stad också men det var mest skit så gick snabbt förbi. Inhandlade nya solbrillor i lördags också, väldigt lika dom jag haft tidigare men det skadar inte med två :) Hm, sitter nu och nöter lite dator, måste ju passa på när bror inte är hemma. Sitter även och ska beställa lite kläder med Emelie från stylebystars :) Läckra brudar till sommarn, Emelie?! ;) Nog skämtat.

Kommentarer
Postat av: Världens bästa sara

good girl;>

2008-03-18 @ 16:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0