Onsdag och snart påsklov


Påsklov imorgon, går egentligen heldag men jag ska befinna mig i dundret hela helgen så jag ska bara gå halv dag :) Fast dagen tills dess suger, matte nk prov och sen ska projektet in :O Ja, men det mesta är väl ändå klart nu så det känns ändå som att det blev bra. Suttit och stirrat i en och samma dator i över 3 timmar så är inte så motiverad att sitta här nu. Måste plugga som fan också, och sen ska jag nog förbi Linn också och fika :) Bara  vi kan äta någongång?! Så, då vet ni vart jag befinner mig tills söndag :) ciaaaaaaaaao


GRATTIS LINN :D :D Äntligen 18 ;)
image202

Kommentarer
Postat av: sexiest ever!

tack sötnos!

2008-03-19 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0