Man mår som man förtjänar dvs. BRA :)


Gårdagen då, vaknade vid åtta av någon konstig anledning. Har gjort det dom senaste dagarna nu så jag börjar bli van nu kan man säga. Gick till Kvantum för att vara den-snälla-dottern-som-gör-saker-till-sin-mamma, det var en grrymt skön promenad iaf :) På dagen var jag på stan med mamma och inhandlade en vårjacka som förövrigt är sjukt snygg i mina ögon sett. Sen chillade jag till sex någongång då jag for till Sanna, senare kom Linn och Ida :) Vi starta upp kvällen ganska lugnt men det vart härligt sen. Jga och sanna drog våra mooves. For vidare till bredviken där simon hade fest! Mycke folk var det och jag fick mig en liten uppläxning kan man väl säga :) Ett gott skratt förlänger livet. Tog taxi därifrån in till stan för att vara moraliskt stöd till Tom gubben, feel sorry for u. Satt på max hur länge som helst, blev lite hängigt. Vi halv två nånting så kom Carro och co in så då blev det att sitta kvar där lite längre. Innan jag gick hem tog jag mig en lång promenad all by myself, det var underbart skönt men det var lite läskigt faktiskt, men jag lever ju så :) Bilder kommer sen

Ikväll blir det nog poker i byn, iofs så vet jag ju hur det kommer att gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0