im home again


Hemkommen från dom kallare regionerna nämligen Gällivare, dundret. Har varit en trevlig påsk-weekend med min familj. Åkt i backarna på dagarna och sen chillat osv på kvällarna. En trött tjej (jag) somnade väldigt tidigt varje dag, men man behöver återhämta sig också för slalomåkning tar på krafterna, tro det eller ej.

Nu ikväll blev det att spela poker i byn, dock vann jag inte idag heller men kul ändå :) Spelade lite bluffpoker också medans jag väntade på min buss. Och Sebbe den jäveln fuskade. Det var altså bevisat att jag och Carro inte var så dåliga i det som vi trodde :) Sen blev mitt humör på lågvarv och sjukt irriterad. Du gör mig arg men det är ju på något sätt mitt fel varför jag ens bryr mig.
Varför raderar jag inte allt, om någon hittar delete knappen så säg det gärna till mig! Tack på förhand!

Sen ska jag tillägna detta blogginlägg till Lundström som faktiskt fyller år idag! :D Grattis stumpan, hoppas din dag blir sjukt bra <3 365 dagar till livet börjar, right? ;)
image204

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag ser homosexuell ut?? :O :p

2008-03-24 @ 12:21:54
URL: http://linnealundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0